.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سیمای استانی گلستان روی ماهواره

شبکه استانی سیمای مرکز گلستان در مراسمی با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، روی ماهواره قرار گرفت.


به گزارش واحد مرکزی خبر، در این مراسم که امام جمعه ، استاندار ، نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی ، جمعی از هنرمندان و دیگر مسئولان استان حضور داشتند ، رئیس سازمان صدا و سیما حضور استثنایی مردم را در انتخابات 22 خرداد ماه ، حماسه ای افسانه ای خواند و گفت: شرکت بی سابقه مردم در این انتخابات تمام تحلیل گران جهانی را دچار شگفتی کرد.

ضرغامی افزود: دلیل اصلی تبلیغات پرحجم و بی سابقه استکبار علیه انتخابات که به بهانه بعضی اعتراضات و ناآرامی ها در تهران صورت می گرفت نیز همین بوده است.

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: در روزهای بعد از انتخابات ، دشمنان تاریخی و قسم خورده ملت سرمایه گذاری ها و تلاش های فوق العاده ای را از طریق شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی (سایبری) انجام داد ، غافل از اینکه با پدیده های جدیدی چون « فیس بوک» ، «تویتر» و «یوتیوب» یا صدای آمریکا و صدای انگلیس نمی توان با ملت بزرگ و ریشه دار ایران اسلامی مقابله کرد.

ضرغامی افزود: سیاست تبلیغاتی رسانه ملی قبل از انتخابات برپایه اطلاع رسانی دقیق، تبیین برنامه های نامزدها و همچنین ایجاد شور و هیجان عمومی بود که سیر علمی و حرفه ای آن بویژه در برنامه های مناظره در سطح جهانی ، تحسین شد .

رئیس سازمان صدا و سیما گفت : تبیین اقدامات اعتمادآفرین نظام در همه حوزه ها توسط دستگاه های ذی ربط ، ایجاد آرامش و امنیت اجتماعی و مقابله موثر با سیاست های تبلیغاتی و ضد مردمی شبکه های استعماری از جمله محورهای عملکرد رسانه ملی در ایام پس از انتخابات بود.

ضرغامی افزود: در آینده نزدیک و با حضور کارشناسان و تحلیل گران از همه جناح های سیاسی چگونگی حضور شگفت انگیز 40 میلیونی مردم در انتخابات و ریشه یابی حوادث پس از آن در برنامه های رسانه ملی بررسی خواهد شد.

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به قرار گرفتن شبکه سیمای مرکز گلستان بر روی ماهواره گفت : این استان با برخورداری از طبیعت زیبا ، تنوع قومی و مذهبی و سرمایه های گردشگری ، فرصت خوبی را برای آشنائی مخاطبان جهانی با ابعاد گسترده فرهنگی و اجتماعی ایران بزرگ فراهم خواهد کرد.

همزمان با قرار گرفتن شبکه استانی گلستان بر روی ماهواره از 11 طرح رادیویی و تلویزیونی دیگر بهره برداری شد که برای اجرای آنها 42 میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شده است.

استودیو های تولید سیما و موسیقی و نیز ایستگاههای رادیویی و تلویزیونی از جمله طرح هایی است که در استان گلستان به بهره برداری رسیدند.

با بهره برداری از این طرح ها ، 13 روستای فاقد شبکه تلویزیونی تحت پوشش برنامه های تلویزیونی قرار گرفتند و پوشش شبکه های رادیویی و تلویزیونی در مناطق کور افزایش یافت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.526 seconds.